Sevmiyorum; kendim hariç hiç kimseyi sevmiyorum. Bunu kabullenmek epey sarsıcı. Annemin o bencillikten uzak sevgisinden bende yok. Frank ve Louise, Dot ve Joe’nun o kendiliğinden gelen gerçekçi sevgisinden de yok. Ben, açık konuşmak gerekirse, bir tek kendime, küçük ve yetersiz göğüslerim ve sıska, zayıf yeteneklerimle bu önemsiz benliğime aşığım. Ancak benim dünyamı yansıtanlara karşı şefkat duyabiliyorum.