Öncelikle uyarı bu kitabın devamı var! Böyle bi uyarı yaptım çünkü ben bunu bilmeden kitaba başladım. İlk başlarda okuması zordu. Yazarın stili dolayısı ile konuşmalar bi çizgiyle ayrılmamış kim konuşuyo anlamıyorsunuz zaten karakterlerde bi özellikleri ile adlandırılıyor kendi isimleri bilinmiyor aslında insanlığın gerçek yüzü ve ne kadar çirkinleşebileceği çok güzel anlatılmış ama belki okuduğum dönemden dolayı çekmedi beni pek sırf merak ettiğim bi konuyu öğrenmek için devam ettim ama o da ikinci kitabında anlatılmış öyle kaldı yani.
IG: hemhalmiyiz