Kitap, her şeyi arkanızda bırakıp tutkularınızın peşinden gider miydiniz size bunu soruyor?
Peki ya 24 saatin sonunda gelen pişmanlık karşısında ne yapardınız?
Bay R gibi böyle bir mektupla karşılaşmış olsam ne tepki verirdim, hayatımın kalanını nasıl yaşardım inanın bilemiyorum...
Soluksuz okuma isteği uyandıran bir kitap. Ve sonunda öğrendikleriniz hem üzücü bir gerçek hem de taktir edilesi olgunca bir hareket..
Özetle kitabın tamamı sadece 62 sayfa yani 62 sayfalık bir aşk mektubu da denilebilir.
Okudukça film gibi izliyorsunuz. İnsanın kalbine dokunuyor, o küçük çocuğu alıp yüreğinize basmak istiyorsunuz. Ya bunları ben yaşasaydım, aslında ne kadar şanslıymışım dedirtiyor insana, bir vatana sahip olduğunuz için ayrı şükrediyorsunuz. Gerçek aşkın, gerçek aşığın nasıl olduğunu anlatıyor size. Günümüzle tamamen zıt ilişkiler ve aşklar.. Kesinlikle soluksuz okuyacağınıza garanti veriyorum.
Ahmet Arif'in "Hasretinden Prangalar Eskittim" şiirini okuduğum zaman diğer şiirlerinin de aynı etkileyicilikte olacağını düşünmüştüm ama hayal kırıklığına uğradım. Ayrıca şiir kitaplarının yeni baskılarını neden boş sayfalarla doldurup kitabı kalınlaştırmaya çalıştıklarını anlayamıyorum kesilen ağaçlara yazık oluyor bu konuya el atılıp önlem alınmalı!