Esma

Esma
@esmakanat
Sevgi hiçbir şey istemez, tamamlanmaktan başka.
Ne diyordu usta yazar: “Dünyada iyi insan kötü insan diye bir şey yoktur. Herkes birbirini kendi egosunun çatlaklarından izler, hayat bir yanlış anlamalar bütünüdür.”
Sayfa 74·Kitabı okudu
Edebiyat
Reklam
Bazı insanların, sürekli olarak başka bir hayatın düşünü kurduğunu biliyordum. Nereden mi? Kendimden. Çok bunalırsan, hani, denizin dibinde soluksuz, biliyordum, gökyüzüne bakmayı unutursan, olmazdı ki!
Sayfa 33 - Karakarga Yayınları·Kitabı okudu
Edebiyat
Birden kaldırımlardan taşan kalabalıkta onun da olabileceği aklıma geldi.İçimdeki sıkıntı eridi
Sayfa 9
Yalnızlığımın asıl sebebi ise hangi hikayenin parçası olduğumu benim de bilmemem.Bir hikayenin parçası olacaktım, ama bir yaprak gibi düştüm oradan.
Sayfa 59·Kitabı okudu
Çünkü içinizde kalbinize nakşeylediğiniz bir sevgilinin yüzü yaşıyorsa eğer,dünya hala sizin evinizdir.
Sayfa 41·Kitabı okudu
Reklam