vuslat

@esmavuslat·
·
sabitlendi
"biz insanlar güzel günlerin azlığından, kötü günlerin ise çokluğundan sık sık yakınırız, bana kalırsa bu doğru bir bakış açısı değil. tanrı'nın bize her gün sunduğu güzel şeylerin tadını çıkaracak kadar kalbimizin kapıları açık olursa, başımıza gelen kötü şeylere katlanacak gücümüz olur."
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.

vuslat

, bir kitabı okumaya başladı
Sait Faik Abasıyanık
7.4/10 · 10,4bin okunma
iyi ki bitmiş hakikaten. bitmeseydi sabah kalkar, yüzüne bakar, saçını koklar, dudağından öper güne öyle başlardım mesela. ne sıradan. hiç yaratıcı değil. ufkumu açtın muazzez. içimdeki üçüncü sınıf şairi uyandırdın. bitmeseydi, şu saatte sarılıp uyuyorduk, bak şimdi seni sayıklıyorum.

vuslat

, bir kitap okudu
Puan vermedi·380 syf.·
2026 2. kitabı
Orhan Kemal
8.4/10 · 8,4bin okunma