Değişik bir tonla, "Nasıl yaparım ?" diye tekrarladı düşünce içinde. "Hayır asıl sorun şu : Nasıl olur da yapamam ya da daha doğrusu - çünkü sonuçta, niye yapamayacağımı biliyorum - yapabilseydim ne olurdu , özgür olsaydım ; şartlandırılmam beni köleleştirmeseydi."
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯
Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
Arzuna geden yoldakı maneələrin çoxunu sən özün öz yoluna gətirmisən. Özündən "xırda düşüncələr" buxovunu at, əvəzində isə yüksəklik haqda xəyal qur və başa düş ki, uğursuzluq-sənin yemin deyil. Seneka dediyi kimi : "Biz ona görə qorxuruq ki, bizə çətindir, bizə məhz ona görə çətindir ki, qorxuruq".