ludovico

ludovico
@esr_yln
Bir zehri insan bir kerede yutmalı,ya ölür ya kurtulur
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
"Toparlayamadım doktor"dedi." Emin ol kimse toparlayamıyor.Sadece herkes başka türlü dağılıyor..."
Sayfa 141
"Öyle bir gün geliyor ki, insan olması gerektiği yerde olmak istiyor. Ama kimi kez yaşamak için,intihar etmekten daha çok cesaret gerekiyor"
Sayfa 68
Sanki kocaman devasa biri,mesela Koca Tanrı,dev elinde kokmuş,pis bir portakalı döndürüyor,döndürüyor,döndürüyor
Sayfa 170
Seçme hakkına sahip olmayan kişi,kişiliğini yitirmiş demektir.
Sayfa 142