Esra

Birilerinin ruhuna dokunabildiğimi düşünmek muhteşem bir şey.
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
Gördüğünüz gibi çok fazla kusurum var: İçimden geldiği gibi davranıyorum...
Her şey idim, hiçbir şeye değmez imiş.
Her şey sahte! diye bağıracaksın günün birinde…
Eğer istediğiniz kişi olabilseydiniz kim olmayı isterdiniz? Ya hiç bir sınır hiçbir engel olmasaydı? Ya da hiç kimse size isteklerinizin gerçek dışı, aşırı, saçma ya da fazla iddialı olduğunu söylemeseydi? İstediğiniz kişi olabilseydiniz, bütün yollar ve kapılar önünüzde açık olsaydı, kim olmayı isterdiniz?