Esra.

Esra.
@esra_189
Biriyle uzun uzun tartışmak yerine “tamam haklısın” deyip geçmek daha mantıklı gelmeye başladı. Franz Kafka’nın da dediği gibi: “Artık bazı şeyleri suskunlukla geçiştireceğim.”
Edebiyat
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
"Bir kış sabretmişsin de tam çiçek açacakken dolu vurmuş gibi oluyor bazen hayat."
Edebiyat
“Bazen çekip gitmeyi düşünüyorum.” “Nereye?” “Unutmanın kolay olacağı bir yere.”
Edebiyat
Sahi birgün gelir mi o çok inandığımız güzel günler?
Edebiyat
Halbuki sevgide de rahat yok. O da değişiyor, durmadan değişiyor... Bütün hayat gibi.
Edebiyat