ezra

ezra
@esracchi
ekran süremi azaltmak için kitap okumaya karar verdim ve gayet iyi gidiyorum, her türden okuyorum
"benim için ağlama, buna değmem." "senin için ağlamıyorum. aşka inanmaya fırsatı olmamış o küçük çocuk için ağlıyorum. ve aşkı hiç tatmamış baban için. çünkü onunki takıntıymış, aşk değil. aşk tek taraflı ya da bencil değildir. büyüktür, cömerttir ve hayatı en güzel şekillerde değiştirir. aşk yıkmaz, gabriel. inşa eder."
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖

ezra

, bir kitap okudu
7/10
·168 syf.·
Beğendi
·
4 günde okudu
·
2025 44. kitabı
L. Frank Baum
7.8/10 · 747 okunma
“… çok rica ederim, yarın yağacak yağmur bugünkü güneşin keyfini kaçırmasın.”

ezra

, bir kitap okudu
6/10
·51 syf.··
3 günde okudu
·
2025 43. kitabı
Jack London
7/10 · 25,4bin okunma