"Başkaları tarafından sevilmek zorunda değilsin. Kimse için kendinden, karakterinden ödün verme. Sana en çok sen lazımsın. Isteyen yanında yürür, istemeyen karşı kaldırımdan."
Başkaları bizi sevsin diye karakterimizden sürekli ödün verirsek kendimize yabancılaşırız, benliğimizi unuturuz. Hayatın ilerleyen safhalarında büyük pişmanlıklar yaşatır bu durum. Kendimiz olduğumuz zaman ise hayatımıza hak eden insanlar girecektir