Burası dünya" diye fısıldadım. Hem tatlı hem ekşi, kekre bir rüya. Burada herkes kaşif sayar kendini, birbirinin bahçesine girer, iz bırakayım derken talan eder. Onları sev ama tutunmaya çalışma. Yalnız kalmaktan korkup kendi bahçende kaybolma.
Bu dunyada tek kisi sizi sinirlendirebilir, tek kisi uzebilir, tek kisi endiselendirebilir ve tek kisi sizi mutlu edebilir. O kisi de sizsiniz. Baskasi degil..
Bir baskasini anlamak, bizi kendimize bir adim daha yaklastirir; o hep kizdigimiz, bir turlu begenmedigimiz, kiyasiya sucladigimiz, cogu zaman hic sahiplenmedigimiz, acimadigimiz, merhamet etmedigimiz kendimize..