''Ölçütleri öğrenciler tarafından belirlenmiş değerlendirme rubrikleri,öğrencilerin kendi gelişimlerini görmeleri ve çıkarım yapmaları açısından hazır değerlendirme ölçeklerinden daha yararlı olacaktır diye düşünüyorum.''
Bir gün, babam buzdolabının kapısına bir şiir iliştirdi. Sanskritçeden tercüme edilmişti ve kısaca şöyle diyordu: ''İlkbahar geçti,yaz bitti ve kış kapıda.Ve söylemek istediğim şarkı henüz söylenmemiş duruyor.Günlerimi enstrümanın tellerini takıp çıkararak harcamışım.''
İnsanın en büyük açlıklarından birkaçı anlaşılmak,sevilmek ve saygı duyulmaktır. Ancak içinde yaşadığımız şu hızla akan günlerde, birçok insan dinlemenin diğer kişinin konuşmasını bitirmesini beklemekten öte bir şey olmadığını sanmaktadır.Daha da kötüsü,karşımızdaki kişi konuşmasını sürdürürken zamanımızı genellikle onun ne dediğini anlamak yerine ,vereceğimiz karşılığı belirlemeye çalışarak kullanıyoruz.