Yeni yıla sayılı günler kala geçtiğimiz yıl okuduğum kitaplar burada. Yıl boyunca okuduğum kitapları üst üste dizip bu minik kuleyi yapmak, en az bu kitapları okumak kadar mutlu ediyor simdi.☺️
Bunlardan bazıları favori kitaplarımdan oldu:
1. Esir Şehir Üçlemesi, Kemal Tahir
2. İnsan ve Şeytan, Samiha Ayverdi
3. Bülbül, Kristin Hannah
4. Algernon’a Çiçekler, Daniel Keys
5. Handan, Halide Edip Adıvar
2026’da da okumak istediğim çok fazla iyi kitap var. Her biri için şimdiden ayrı ayrı heyecanlanıyorum.☺️🙏🏻
“Ne aceptir o adem ki, öleceğini bildiği halde ölümü unutur. Dünyadan ayrılacağını bildiği halde ona dayanıp günleri gene ona muhabbetle geçirir. Allah’a döneceğini bildiği halde sapıtıp başkalarına iltifat eder.”
“Her şeyi bildim, fakat seni bilmedim Allah’ım!
Her şeyi öğrendim, fakat seni unuttum Tanrım, işte sen de şimdi kendime faydalı olacak şeyleri bana unutturdun!”