"Eğer bir konuda pişmanlık duyacaksan, ona en başından adil bir şekilde yaklaşmamış olduğun için pişmanlık duymalısın. En azından adil olmak için gayret etmeliydin. Ama öyle yapmadın. Bu yüzden de pişmanlık duymaya hakkın yok. Hem de hiç yok.
Söyleyiş tarzım sana çok sert gelmiş olabilir. Başka insanlar neyse de senin böylesine saçma düşüncelere kapılmanı istemem. İyi dinle, bazı şeyleri dile getirmemelisin. Dile getirdiğin anda o şey geçer. İçine işlemez.”