-Ekmek çaldı! Diye bağırdı hatırlıyorum.
Kim?
-Komşusu, aynı mahallede oturuyormuş.
Onu tanıyor muydu?
-Nerden tanısın, adını dahi bilmiyordu.
Polisler geldi demiştin,
-Evet, ekmek uğruna.
Ekmeği buldular mı?
-Bulamadılar, evdeki çocuk yemiş, yine de götürdüler adamı.
Çok yazık ama çalmış sonuçta olacağı buydu.
-Çaldığı ne malum?
Çalmadığını mı düşünüyorsun?
-Çalmadığını biliyorum.
Nasıl bileceksin ki?
-Babam gittikten sonra bir daha ekmek yemedim.