Tapınak olmasın Omelas'ta, en azın- dan icinde insan bulunan cinsten olmasın, böyles daha iyi. Dine evet, rahiplere hayır
Sayfa 20·Kitabı okuyor
Unutmadım unutamam
Unutmadım unutamam Kara sevdam merak etme Yaşamaksa insanların lâkin Canımın çoğu kaldı gönder Pişman mısınız, asla Güzelleştim yasla Sevmedim mi, sevdim, evet Senden sonra da ihtirasla Ama benim ciğerim yanar Ten oyalanır can kanar İki gözüm iki çeşme haberin yok İçerime içerime akar
Şiir
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Evrendeki en zeki yaratıklar siz değilsiniz. Hatta gezegeninizdeki en zeki yaratıklar bile siz değilsiniz. Kambur balinaların şarkılarındaki tonal dil Shakespeare'in tüm eserlerinden daha karmaşıktır. Bu bir yarış değil. Ya da evet öyle. Ama kafana takma.
Bir Japon estampı vardır: ortada bir fil, çevresinde de körler. Sizin anlayacağınız, gelip işlerinin güçlerinin ortasına oturan cüsseli şeyin neyin nesi olduğunu anlamak üzere olay yerine bir kurul göndermiş körler. Biri filin ayağına sarılmış, demiş: "Bu bir ağaç." Öbürü filin kulaklarını tutarak "Evet, bunlar da yaprakları! " demiş. Bir üçüncüsü çıkmış oradan, filin gövdesini yoklayarak "Hiç değil..." demiş, "bu bir duvar!" Kuyruğunu yakalayan bir başkası da "Bu bir ip ! " demiş, hortuma denk gelen bir başkası da "Bir boru!" ...
O yıldızları ne yapıyorsun? • Ne mi yapıyorum? -Evet. • Hiç. Onların sahibiyim. • Yıldızların sahibi misin? -Evet. -Ama ben bir kral görrnüştüm ... • Krallar sahip değildir. Onlar "hükmeder". İkisi çok farklı. -Peki yıldızlara sahip olmak ne işine yarıyor? • Zengin olmama yarıyor. -Zengin olmak ne işine yarıyor? • Biri yeni yıldızlar keşfederse orıları satın almaya...
"Hikâyemiz tam anlamıyla eşsiz,"... "Neyden bahsettiğini hiç anlamadım," ... "Aynen . Sıradan bir romantizm yaşıyoruz," dedi alayla. "Korkutucu romantizm. Bu da bir tür sayılır, değil mi?" diye sordum. "Dürüst olayım mı?" ... "Evet." ... Gülümseyerek, "Bu, benim hayatım boyunca en sevdiğim korku hikâyesi," diye cevap verdi.
Sayfa 216 - Lana - Logan·Kitabı okudu
Alıntı