Evlat sahibi olmak başka anne baba olmak başka… Kız 5 yanlış yaptı diye annesi rezil olmaktan korkuyormuş.. Ah ablam be inşallah evladının psikolojisinin sınavdan bin kat daha kıymetli olduğunu anlarsın. Çocuklarımızı insan gibi yetiştirelim yoksa ilerde yakanıza yapışırlar pişman olursunuz 😇😇
İnsan ve Hayat
Bir insanı sevmek, onun içindeki saklı kalmış kırgınlıkları evlat edinmektir.
Aşk
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
FAYDASIZ
İnsan dedikleri bir dağa benzer Güneş vurur erir karda faydasız Sakın aslanım deme kendi kendine Ecel gelir bir gün zor da faydasız Bilir misin gardaş kendi gönlünü Sakın soldurma elin gülünü Kem söz ile kırma insan gönlünü Elden her şey gider var da faydasız Hele Çobanoğlu bilir misin fendini Bir gün felek atar aşk kemendini Yeter dar gününde kurtar kendini Evlat da faydasız yarda faydasız
Alıntı
Ana başa taç imiş, Bin derde ilaç imiş, Beş evlat bir olsada, Anaya muhtaç imiş…
"İyi bir iş adamı, iyi bir meslek sahibi ya da iyi bir hoca olalım" derken; iyi bir evlat, iyi bir baba ve iyi bir eş olma vaktini kaçırmayalım. Çocuklarımızın evlerinden ve ellerimizden kaçtığı, yanlışa koştuğu, şer odaklarının hedefi olduğu bu zamanda özellikle göz aydınlığımız olan evlatlarımızı ihmal etmeyelim!
Gündelik Mevzular:')
-Öğretmenimmmm! Aslı benim kulemi yıktı...:((( -Gördüm kuzum. Hayır gel buraya, ağla biraz sonra gidip tekrar yaparsın. -Yapmak istemiyorum öğretmenim:'( -Birtanem bazen çok uğraşıp emek verdiğimiz şeyler hiç yapmamışız gibi yıkılabilir. Ama tekrar uğraşıp baştan yapmamız gerekiyor. Hem belki daha güzelini yaparsın. -Tekrar bozar ki Aslı hep benim kulemi bozuyor. -Aslıyla da konuşacağız ama o kuleyi de baştan yapacağız tamam mı kuzum? A few moments later..:) -Öğretmenim bak kuleme çok güzel yaptımm hem de daha büyük. 🥹 Sarılabilir miyiz bebeğim... Öğretmenim seni çok seviyorum . -Ben de seni canımın içi 🧡