Şimdi artık gökyüzünden daha yüksek ,okyanustan daha derin ve yaşamdan, ölümden ve zamandan daha güçlü bir şeyin var olduğunu biliyorum.Bugüne değin bilmediğim şeyi şimdi biliyorum.
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
‘’ Bir şeyler insanı törpülüyor.’’ dedi Ersin.’’ Hayatın kendisi mi , iş mi bilmiyorum. Ama yıpranıyor insan. Böyle giderse hayat tembeli olacağım diye korkuyorum.’’
‘’Nasıl yani ?’’
‘’ Tembel işte,’’ dedi. ‘’Hayatını değiştirmeyi düşünmeyen , giderek daha az şeye razı olan , hiçbir şeye itiraz etmeyen biri… İşten eve, evden işe yani. Bir gün kendime niye yaşadım ki bunca yıl diye sormaktan korkuyorum.’’
‘’Ağladığını hissettirmemek çok zordur,’’ dedi,’ ‘’gözlerinden yaş akar , burnunu çekmemek için ağzından soluk alırsın.Verdiğin sıcak soluk yüzünü sızlatırken , aldığın soğuk soluk boğazından geçer, kalbine iner. Omuzlarının titrediği hissedilmesin diye kaskatı kesilirsin. Ağladığını duyurmamak çok yorar insanı.’’