Eylül Erkmen

Hepimizin içinde adını koyamadığımız bir şey var, işte biz oyuz.
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Dibe vurduğunu sanıp, bir dip daha olduğunu keşfedebiliyordu insan.
“Çekip gidene her şey mizâh, kalıp bekleyene her şey şiirdir.”
Git diyorsun da Olmuyor git demekle, her şeye rağmen gidemiyor insan. Ben de sana "sev" diyorum mesela sevebiliyor musun ?
Çok uzaklarda bir tarlada durup engin gökyüzü altında bir ağaca, bir direğe, korkuluğa yaslanarak gece boyunca sakin, parlak mehtabı seyretmek ve her şeyi unutmak, unutmak istiyorum.