📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Öncelikle kitabı neredeyse sadece geceleri bizim oğlanı uyuturken okuyabildiğim için 26 günde bitirmiş olmanın haklı gururunu yaşıyorum. Sonrasında ise 3. kitabı dört gözle bekleyenler listesine eklendiğim için üzgünüm. Diğer herkes gibi yazara kızamıyorum ama; böyle muazzam ayrıntılarla bezenmiş bir hikayeyi kısa zamanda ortaya çıkmasını beklemek yazara haksızlık olur. Tabii verilen sözlerin tutulmamış olması da yine yazarın ayıbı. İlk kitabı çok severek okudum. 2. kitabın başından üniversiten ayrıldığı zamana kadar geçen bölümler de öylece akıp gitti ama ondan sonra tekrar üniversiteye gelene kadar geçen kısımda yer yer sıkıldım ve başka bir kitap okuyormuşum gibi hissettim. Üniversiteye döndüğü kısmı eve dönüş diye isimlendirmişti, o heyecanı ben de yaşadım ve bu durum beni şaşırttı. Diğer yandan akılda kalan bir çok soru var ve son kitap çıktığında-tabii eğer çıkarsa-hikayenin büyük bölümünü unutmuş olacağım büyük ihtimalle. Okuduğum başka bir kitapta Rüzgarın Adı’ndan bir bölüm alınmıştı ve orda yazanlar beni çok etkilediği için kitabı satın aldım. O zamanlar çok araştırmamıştım. Fantastik olduğunu okuduğumda biraz hevesim kaçmıştı. Fantastik kurgular çok bana hitap etmiyor zira. Ama bu kitap benim için en güzel ilkim oldu. Diğer yandan kitap serisinin tamamlanmamış olduğunu bilseydim belki de bu işe hiç bulaşmazdım. Okuduğum kitapta yahut izlediğim filmde/dizede olsun; yarım kalmışlıkları, cevapsız soruları hiç sevmem. Ama artık beklemekten başka yapacak bir şey yok. Yeniden buluşana kadar özleyeceğim seni Sevgili Kvothe