ne yazık ki öyle birini tanıdım! -yoksa şöyle derdim: sen bir budalasın! bu dünyada aramakla bulunmayacak birini arıyorsun! ama onu tanıdım, her halimi ona sergileyebildiğim için karşısında kendimi olduğumdan daha önemli hissettiğim o büyük insanı, o yüreği hissettim. yüce tanrım! onun yanında tek bir yeteneğimin bile işe yaramadığı oldu mu? onun yanında geliştirebildiğim o muhteşem duyguyla, yüreğim doğayı kucaklamadı mı? … onu asla unutmayacağım, ne onun sarsılmaz aklını, ne de tanrısal sabrını unutacağım.