📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
evet. gerrçekten tuhaf bir hikayeydi.
kitabı dinlemeye başlarken konusuna bakmamıştım ve beklediğimden bambaşka bir içerikle karşılaştım. iyi ki de karşılaşmışım aslında. benim için de farklılık oldu ve dinlemek eğlenceliydi. sadece bazı şeyler daha da detaylandırılabilirdi yüzeysel geçilmesindense. zaten sırf bu yüzden filminin kitabından daha iyi olduğunu duydum. filmini izlemediğim için ben karşılaştıramıyorum.
benim için de değişik bir macera oldu, beğendim
a bu araadaaaa benjaminin eşine çok gıcık oldum bu kadar ahskasalsla