Sümeyra

Sümeyra
22 || a girl romanticizing life Your beauty never ever scared me
Naciye <3
Sibel Hanım sana aşık olsa tiramisu yapar babacım, çorba değil. Böyle olur bu işler. Kendimden biliyorum. Ben hep öyle yaptım. Aşık olduklarıma tiramisu, acıdıklarıma çorba yaptım.
Sayfa 407·Kitabı okudu
Sümeyra isimli okura yanıt verildi
Sümeyra
ben dee
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.

Sümeyra

, bir kitap okudu
6/10
·88 syf.·
3 saatte okudu
·
2025 4. kitabı
Tatsuo Hori
7.5/10 · 613 okunma
Sümeyra
Bu kitap benim gözümden nasıl kaçar… penguene gider gitmez alacağım

Sümeyra

, bir kitap okudu
Puan vermedi·119 syf.·
6 saatte okudu
·
2024 13. kitabı
Melisa Kesmez
8.2/10 · 5,3bin okunma
Sümeyra
Melisa kesmez ve hikayeleri.. çok bizden, çok içten. inanılmaz güzel bir dili var zaten. bu kadın hep yazsın!🤍
Bu akımı gördüğüm an ben de yapmalıyım dedim ve şu an buradayım 🫡 Bu uygulamanın en güzel yanlarından birinin de kesinlikle bu akımlar olduğunu düşünüyorum. Zevklerimizi, fikirlerimizi birbirimizle paylaşıyoruz, e daha ne olsun :)) Hadi bakalım, başlıyoruzz 🎀A: Ağlamaktan içimin çıktığı kitap Martin Eden Ne kadar ağladığımı anlatsam inanmazsınız, ruhumu verdim, ruhumu. Bu kitap hakkında etrafımdaki insanlarla o kadar çok konuşuyorum ki, Martin Eden eşittir ben oldu artık. Arkadaşlarım ne zaman bu kitabı duysa, görse beni düşünüyorlar. 🎀B: Baskısına bayıldığım kitap Gökyüzünün Diğer Tarafı Bu kitabın baskısına gerçekten bayılıyorum, gördüğüm an vuruldum. 🎀C: Can sıkıntısından patladığım kitap Icebreaker Bu kitapla ilgili duygularımı anlattığım bir ileti de paylaşmıştım. Gerçekten o kadar sıkıldım ki okurken verdiğim paraya lanet ettim. Umutluydum da halbuki hıh. 🎀Çıkacağına en heyecanlandığım kitap Kessinlikle Divine Rivals lütfenn bir an önce çevrilsin, çok merak ediyorum ya. 🎀D: Daha iyi çok az aşk okudum dediğim kitap Bizimle Başladı Atlas ve Lily çiçeklerim benim, aşklarım benimm. 🎀E: En sevdiğim tür İlk sırada fantastik derimm, hemen ardından da klasik gelir. İkı türe de bayılıyorumm. 🎀F: Filmini en çok beğendiğim kitap Harry Potter ve Ateş Kadehi Harry Potter serisine zaten âşık bir insanım ama bu film yok mu bu film, o balo sahneleri işte bu dedirtiyor, evimde gibi hissettiriyor. Bayılıyorum bu filme ya, ne zaman kötü hissetsem bir ateş kadehi izleyeyim diyorum. 🎀G:Güzel bulmadığım bir kitap
Sümeyra
Kitap zevkimiz baya benziyoooor🥹
Dorianlı sahneyi okurken ağlayacağım düşünmezdim
“Benim için yaptığın her şeyi için teşekkür ederim. Arkadaşım olduğun için teşekkürler. Diğerleri gibi olmadığın için.”
Sümeyra
“O zaman burası hep gelebileceğin bir yer olacak.“🥹