Bu genel kabul görmüş gerçeği, işime geldiğinden biraz geniş yorumlamış olabilirim ama en baştan itibaren teması ve samimiyeti çok olan bir kadın ve bir erkek arasında aşk için gerekli olan dürtüyü uyandıracak yenilik hissi kalmamıştır diye düşünüyorum. Tıpkı tütsünün kokusunu tam yaktığın anda alınanın mümkün olacağı gibi, sakenin tadını o ilk yudumda alabileceğin gibi, aşk dürtüsü de böyle hassas bir noktada mümkün olabilir sadece. O noktayı bir kez geçmeye gör, birbirini ne kadar iyi tanısan da samimiyetin de o kadar artsa da aşkı doğuran duyarlılık yavaş yavaş uyuşup kaybolur.