Bir kez kendini bulmuş olan kişinin bu yeryüzünde yitirecek bir şeyi yoktur artık. Ve bir kez kendi içindeki insanı anlamış olan bütün insanları anlar.
Devlet Ana kitabını çok övülmesi ve tavsiye edilmesi sebebiyle büyük bir hevesle sipariş edip okumaya başladım. Ama kitabı asla bitiremiyorum. Yazar karakterleri çok güzel konuşturuyor,iyi bir olay örgüsü de var ama "kim ne diyor","ne oldu","buraya nasıl geldi/nasıl bağladı" diye düşünürken tüm okuma hevesi kaçıyor insanın. Bitirebilsem neden bu kadar sevildiğini belki daha iyi anlarım ama kaç kere elime almama rağmen bitmiyor bu kitap
Devlet AnaKemal Tahir · İthaki Yayınları · 20198,9bin okunma