"Bazı insanların hayatında bazı ölümler geri dönülmez değişikliklere yol açar;bir daha hiçbir şeyin eskisi gibi olmayacağı değişikliklere....Herkesin hayatında da böyle olduğu sanılır. Hayır, Herkesin hayatında böyle olmaz.bazıları hayatlarından eksilenlerin yasını tuttuktan sonra,geriye dönüp kaldıkları yerden aynen sürdürürler hayatlarını.Daha KALPSİZ olduklarından değil,yalnızca böyle olduklarındandır bu.Kimileriyse yas tutmayı bilmez.Ya hiç yaş tutmazlar,ya da bütün ömürlerini tuttukları yasa çevirirler;bu sefer de geriye hayatkalmaz."
syf:40