Fatma Nur Yurtcu

Fatma Nur Yurtcu
@fatmay6
"Bir kitap okuyordun dalgın İçinde insanlar seviyor, ya da ölüyorlardı."
"Yatağımın karşısında bir pencere var. Odanın duvarları bomboş. Nasıl yaşadım on yıl bu evde? bir gün duvara bir resim asmak gelmedi mi içimden? ben ne yaptım? kimse de uyarmadı beni. işte sonunda anlamsız biri oldum. işte sonum geldi. kötü bir resim asarım korkusuyla hiç resim asmadım; kötü yaşarım korkusuyla hiç yaşamadım."
Edebiyat
Reklam
"Tarih aslında, insanlığın 'suçlarının, çılgınlıklarının ve felaketlerinin' kaydından pek fazla bir şey değildir; ama tecrübenin bize öğrettiği odur ki, halklar ve devletler tarihten asla bir şey öğrenmemişlerdir."
Sayfa 12
Felsefe
Dişlerimiz olduğu için ısırıyoruz. Bu yüzden bu kadar vahşiyiz... Gözlerimiz olduğu için hayran kalıyoruz. Bu yüzden bu kadar âşığız...
Edebiyat
İnsanların destelerce doğup, düzinelerce öldüğü bir toprakta büyümüştü. Ve tek isteği, her insanın yalnız başına doğup yalnız başına öldüğü bir toprağa gitmekti.
Edebiyat
Gülümsedim. O da mutlaka gülümsedi ama ben göremedim. Çünkü yüzü siyah bir peçeyle kaplıydı ve sadece gözleri açıktaydı. Çünkü masallarında Açıl Susam, Açıl ! diyenler, gerçek hayatta Kapan Kadın, Kapan ! demişti. Dünyanın öyle bir yerindeydik ki erkeklerin her biri kendini Ali Baba sanıyor, geriye kalan herkesin de Kırk Haramiler olduğuna inanıyordu. Anlatıla anlatıla, masal gerçek olmuştu.
Sayfa 406·Kitabı okudu
Edebiyat
Reklam