••"Devlet devletliğini işsizliğe, yolsuzluğa, bakanlardan
başlayan büyük hırsızlığa, hastahane kapısında
bekleşen hastaların çaresizliğine ve daha
neye ve neye karşı göstermiyor da, iş kala kala işkence
ve ahlâksızlık plânında temayüze mi kalıyor?"
Tenimizi ezebilirsiniz... Ama... Ruhumuzu
asla... Onu ne işkence zapteder, ne kelepçe, ne
pranga... Gülümser durur inancımız, hürriyet buudunda sonsuzca... Bizi edebilirsiniz, evimizden,
tenimizden... Ama dinimizden?.. Çok şükür... Pişmanlık uğramadı semtimizden... Ya siz?.. Ezelî
pis, hayvancıklar... Neye yaradı işkenceniz?..
Dünyanız kara, ahiretiniz zift...Sizi bekliyor cehenneminiz!...