Bizler, her gördüğümüz fenalığın ve rezaletin bir parçasını ruhumuzda ebediyen beraber taşımaya mahkum insanlar, onun yanunda ne kadar zaballı ve küçük şeyleriz...
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯
Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
Nasıl muhtaç olduğumuz havayı istemem demeye, mekan içinde bir yer işgal etmekten vazgeçmeye kuvvetimiz yoksa, bize verilen bir aşkı almamaya da iktidarımız yoktur.
O da sizi sevdiğim. Bunun dünyanın teşekkülünden beri kaç milyar defa tekrar edildiğini unutmuyorum, fakat siz söyleyin, canlılığından bir şey kaybetmiş mi?
Gördüğüm sözler, alıntılar ya da başka platformlardaki paylaşımlar beni şunu düşünmeye etti: Neden bir kadından bahsedilirken güzel kadın şöyledir, çalışkan kadın şöyledir, iyi kadın şöyledir vs muhabbetleri yapılıyor. Bahsettiğim şey kadınların ayrıştırılması değil. (Bu zaten bir problem ama bundan bahsetmiyorum.) Güzel kadının sadece güzel bir kadın olabileceği algısı. Aynı zamanda iyi biri, aynı zamanda komik biri, aynı zamanda anlayışlı biri, aynı zamanda kendine yeten biri, aynı zamanda delikanlı(!) biri olabileceği kimsenin aklına gelmiyor. Sadece güzel kadın üzerinden yorum yapılıyor ve bu çok değişik. Yüzeyselliğin en sık karşımıza çıkan örneklerinden biri belki de.