Bircogumuz günlük rutinlerimizi yaptığımızda kendi iç dünyamıza dalarken düşüncelerin koynunda daldan dala atladığımız olmuştur.
Kitap babası ölmüş annesi ile yaşayan bir kız çocuğunun bir gününü anlatıyor. Bu bir günlük rutinde kızın kendiyle olan monologuna şahit oluyoruz. Kızımız hemen hemen her şeye dair duygularını anlatıyor. Hikaye boyunca çelişkiler yaşıyor . Kendisi ve çevresindeki insanlar ile ilgili biraz gerçekçi biraz gaddarca düşünceleri ruh halinin çok da iyi olmadığını gösteriyor. Bu yaklasim biraz tutarsız, biraz hastalıklı hissettirdi.