ferhat bey

ferhat bey
@ferhat10tr
"Ne olacaksa olur, bırak olsun; en kötü gün de sonucuna varır, bırak varsın."
Edebiyat
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
"Her insan iyi olmayabilir, ama her insanda bir iyilik mutlaka vardır. Kimseyi kabaca yargılamayın çünkü; Her azizin bir geçmişi, Her günahkârın bir geleceği vardır.” Oscar Wilde
Edebiyat
Bir dünya malı elinden gittiyse, Üzülme buna, hiçtir o; Ve bir dünya malı geçtiyse eline, Sevinme buna, hiçtir o. Önünden geçer acılar ve zevkler Geç dünyanın önünden, hiçtir o.
Madem bu dünya bile yok olacak bir gün Sevginin bitmesine insan neden üzülsün?
“Aşağılık bir dünyadayız; çoğu zaman kötülüğü baş tacı edip, iyiliği çılgınlık sanan bir dünyada.”