Bu öykü kitabı diğer Mustafa Kutlu kitaplarından aldığım hazzı bana verdi desem yalan olur. İsimler, olaylar, anlatılmak istenen hikaye, tüm bunların içine bir türlü giremedim. Bu kitapta gözlemlediğim şey modernle eskinin, yeniyle mazinin, lüksle tevazunun arasında sıkışıp kalmış insanlar. Kendi olmakla başkası olmak arasında karar verememenin sonucu ne o tarafa ne bu tarafa yaranmış, sonuçta bu gelgitlerin verdiği ruhi çatışmalarda bocalayan eskinin dava adamıyken şimdinin sürecine kapılmış kimseler.