İslam ile evrimi birleştirmeyi nasıl başardı bilmiyorum ama kafamdaki bir çok sorunun bilimsel karşılığını aldım diyebilirim.Evrende yolu bilimden geçipte Rabbini kalbinde hissetmeyen bir atom parçası dahi yoktur.
Hayatta ne kadar dürüst olursan ol, insanların ancak kendi gerçekliklerine en yakın olan şeyleri gördüklerini anlayınca herşeyin ihtimaller üzerine kurulu olduğunu ve sonsuz sayıda ihtimalin hepsini bir anda yaşayamayacağınızı anlıyorsunuz…Varoluşsal düşünceye dayanan kitap,size geçmişiniz ve geleceğiniz arasında bir solucan deliği oluşturacak, geçmişinizde ki pişmanlıkları gördükçe hepsini teker teker yakıp geleceği tasarlamaktan vazgeçeceksiniz… Gökyüzü kararır, mavi siyaha döner,yıldızlar yine de kafa tutar,parlar bizim için…. #haykırıyorum