Fevzi Coşgun

Fevzi Coşgun
@fevzicosgun
Ardından gitmiyorum tabii, sadece bazı tasarlanmış tesadüflere bırakıyorum işi. Birden karşılaşıveriyoruz
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
İnsanlara bir şeyler anlatmaya çalışmak buharlı bir cama yazı yazmaya benziyor. Özenle yazıyorsun, apaçık belli oluyor anlattıkların. Sonra silinip gidiyor.
Umutsuzluk en yakıcı zevktir, özellikle de içinde bulunduğun durumun çaresizliğini açıkça kavramışsan.
her şeyi fazlasıyla anlamak bir hastalıktır; gerçek, tam manasıyla bir hastalık
... çünkü uşaklıkta ne kadar kıdemli olursanız o kadar iyi bir uşak olursunuz. Çok uşaklık ettiğiniz için bir efendi olma ihtimaliniz yoktur. Ama iyi bir öğrenci olursanız öğrendiklerinizin kullanılma alanına hâkimiyetinizin artma ihtimali fazladır.
Sayfa 63·Kitabı okuyor