feza

feza
@feza0
Her şey güzeldir, görmeye göz lazım.
Haziran deyince Turgut Uyar’ın şiirinde yazdıkları geliyor aklıma
“Ne kadar hüzün geçmişse dünyadan, Ne kadar acı geçmişse yaşayacağız. Ve bizim bir haziranımız Bir yıl kadar yetecektir dünyaya.
Sayfa 55·Kitabı okudu
Şiir
Etimoloji Defteri
Mücellit Nedir ?
Kendilerine ferahlık veren fezanın genişliğine ve semanın güzelliklerine sığınırlar.
Sayfa 16·Kitabı okudu
Alıntı
Kimse olduğum gibi görmek istemiyor beni. Nasıl söylesem.. herkes kendi icat ettiği gibi bakıyor bana.
Sayfa 93·Kitabı okudu
Alıntı
Neye baktığın değil, ne gördüğün önemlidir.
Sayfa 254·Kitabı okudu
Alıntı
Sevgili Dost, Herkesin seviyormuş gibi yaptığı, ancak sevginin ne olduğunu pek az kimsenin bildiği bir zamanda yaşıyoruz. Belki de bütün zamanlar böyleydi.
Sayfa 38·Kitabı okudu
Alıntı