Feza

Feza
@fezaklcsln
Altı çizili cümlelerim...
“Meçhul ümitlere inanmadığım an, beni kurtaracak şeyin ne olduğunu bilmek istiyorum. Ümit etmek bile az, emin olmak ihtiyacı. Yalancı istikbalin şüpheli vaatlerine degil, teminatina ve senedine ihtiyacim var. Halbuki o vaat bile etmiyor ve kendisine beni nasil karşılayacağını sordugum vakit, korkunç bir dilsizlikle susuyor.”
Sayfa 27
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Günlük edimlerimiz bizi öyle yoğuruyor ki, öylesine kılıktan kılığa sokuyor ki, bir yığın çıkmazın buyruğunda, direnmekle çevreye uymak arasında şaşkına dönüveriyoruz. Boyutsuz, anlamsız, sallantılı bir yaşama düzeyinde bocalıyoruz durmadan...
...Onu bekleyecektim. Ya da unutacaktım. Beklemek insana acı verir.Unutmak acı verir. Ama ne karar vereceğini bilememek,acıların en büyüğüdür...
Sayfa 117
Sevmeyerek baktığı bir şeyde güzellikler görmesi zordur insanın. Sevgiyle baktığında ise en sıradan şeylerdeki gizlenmiş güzellikleri görebilir. İbni Sina’nın da dediği gibi “sevmeyerek bakan,fena görür” ve bu baktığı kişiyi değil, insanın kendisini mutsuzluğa iter.
Sayfa 20·Kitabı okudu