F. Abdullayev

F. Abdullayev
@ffrr
#125350192
İlahiyat, Din bilimleri
Azerbaycan, Bakü
Bakü, 7 Ocak
944 okur puanı
Ağustos 2020 tarihinde katıldı
1918’den önce de farklı dönemlerde Aras nehrinden kuzeydeki topraklar içinde Azerbaycan adı kullanılmıştır.
Sayfa 17·Kitabı okudu
Tarih
F. Abdullayev
Ülkemi alıntılarda görmek güzelmiş :)
Reklam
Etkinliğin 2.yazısı
1. #110296058 ¶¶Güneş sıkılmıştı Dünya'dan¶¶ 2. Günler geçmiyor. Sen benden uzaklaştıkça Güneş Dünya'dan uzaklaşıyor sanki. Üşüdüğümü hissediyorum. Zaten uzaktın ama ışığını görmek yetiyordu bana. Artık tamamen yoksun, karanlıktayım. Hastanelere olan nefretim bitiyor. O kafeyi sevmeye başladım artık. Acılarla yüzleşmeye, onları kabullenmeye başladım. Ama bu beni daha da yoruyor. Kabullenemiyorum, kımıldayamıyorum. Senin hatalarınla yüzleşmek yoruyor beni. Evdeyim tüm gün. Yine o günlerden birinde annemin odasında bir defter buluyorum. Yaktım, yıktım geçmişe dair hiçbir şey yok dediği halde senin iki resmini hala o defterde saklıyor. Benimle olan resimlerin onlar. ( imgyukle.com/i/OzQWfe ) Ellerin omuzumda. İkisi de düğün resimleri. Kalabalık ortamda hissederdim sıcaklığını. İnsanlar olmasa bizi sevmek aklına gelmezdi belki de. Düğüne gittiğimde pasta için sevinen çocuklardan olmadım ben, olamadım. İnsanların içinde mecbur kalıp beni seveceksin diye sevindim hep. Aynı karede ellerin omuzumda olacak diye sevindim, 'baba'. Resmini gördüğüm her dakika, her an yeminler ediyorum, baba: "Çocuğuma bunu yaşatmayacağım". 3. #111414703 4. #111801065
1000Kitap
F. Abdullayev
Yazacak birşey bırakmamışsın🙁
Eğitim sistemimizden şikayet etmeyin. "Eğitim"den şikayet edin.
¶¶Baylar ve bayanlar, sanık kişi affedilmemeli… Bu, bugüne kadar işlenen en büyük suç olabilir.¶¶ "Bugün sanık koltuğunda günümüz eğitim sistemi var. Söyle bana okul, yaptığın şeylerden gurur duyuyor musun? Milyonlarca insanı robotlaştırmak... Bunu eğlenceli mi buluyorsun? Kendisini kavanozdaki balık gibi hisseden ne kadar fazla öğrencinin olduğunun farkında mısın? Bir doktor kalp ameliyatı yapıp bir çocuğun hayatını kurtarabilir. Fakat iyi bir öğretmen o çocuğun kalbine erişip doğrulukla yaşamasını sağlayabilir. Karalanan yuvarlakların başarıyı ölçtüğünü zannediyorlar. Okula karşı çok güvenim yok ama insanlara güvenim var. Öğrenciler şu an nüfusun yüzde 20'sini oluşturuyor olabilir, fakat onlar bizim geleceğimizin yüzde 100'ü... Bu benim inandığım dünya artık balıkların ağaçlara tırmanmaya zorlanmadıği bir dünya." Richard Williams youtu.be/qUpPRPJXU5I - 🦋💜
1000Kitap
F. Abdullayev
Ama ben bunu WhatsApp durumunda bile paylaşırım😂😂👍🏻
Ne zaman bir tecavüz haberi okusak genellikle ateistlerin yönettiği sayfalar İslam dinine saldırmaya başlıyorlar. Çocuk istismarı haberi okusak başlıyorlar -sözde- şeriat ile yönetilen ülkelerden örnekler vermeye. "İslam bağnazlıktır, sapıklıktır" şeklinde içlerindeki kini, irini, pisliği akıtarak rahatlayan bunların asıl dertleri ahlaksızlığa dikkat çekmek olsa başımız gözümüz üstüne. Ancak bunların asıl amacı müslümanları ve İslam dinini hedef gösterip siyasi ve ideolojik çıkar elde etmeye çalışmak. Müslüman bir ülkede, adamın adı Mehmet kadının Ayşe oldu ve müslüman olduğuna dair tek emare nüfus cüzdanında yazan "İslam" ibaresi diye, yapılan ahlaksızlığı İQ'su beş buçuk olan tipler suçu sanki tüm müslümanlar işlemiş gibi yaygara koparıyor. Ateizmin neredeyse şeyhi ilan edilecek olan Dawkins bir açıklamasında "pedofilinin kınanacak suçlar arasında olmadığını, cinayet gibi suçlar ile kıyaslamamaması gerektiğini" iddia ediyor. Lawrence Krauss, çıktığı bir canlı yayında aynen şu cümleyi kurmuştu: "çocuk yapılmadığı müddetçe aile fertleri içerisinde gerçekleşen cinsel ilişkinin sakıncası yoktur". (Yani ensest) Şimdi çıkıp biz de "ateistler ahlaksızdır" diyelim mi? Uzatmamak adına örnekleri uzatmayacağım. Yoksa pedofili ve ensestin yasal olması için mücadele eden ateist derneklerden, bu ateist derneklere destek veren ünlülerden, "medeniyet öğrenin hayvanlar" diye gözümüze sokulan Almanya'da yılda 20.000'e yakın çocuğun tecavüze uğradığından falanda bahsetmek isterdim. "Ateistlerin hepsi pedofildir" demek adına yazmadım ben bunları. Zaten desem onlardan bir farkım olmazdı. Ensar vakfı üzerinden hala yıllardır siyaset üreten, sanki bir vakıfta bir ahlaksız sapıklık yaptı diye tüm müslümanlar da ahlaksızmış gibi gündem yapan ikiyüzlü ateistlere cevap niteliği olsun diye
Din
F. Abdullayev isimli okura yanıt verildi
F. Abdullayev
Hmm anladım :)
Ne zaman bir tecavüz haberi okusak genellikle ateistlerin yönettiği sayfalar İslam dinine saldırmaya başlıyorlar. Çocuk istismarı haberi okusak başlıyorlar -sözde- şeriat ile yönetilen ülkelerden örnekler vermeye. "İslam bağnazlıktır, sapıklıktır" şeklinde içlerindeki kini, irini, pisliği akıtarak rahatlayan bunların asıl dertleri ahlaksızlığa dikkat çekmek olsa başımız gözümüz üstüne. Ancak bunların asıl amacı müslümanları ve İslam dinini hedef gösterip siyasi ve ideolojik çıkar elde etmeye çalışmak. Müslüman bir ülkede, adamın adı Mehmet kadının Ayşe oldu ve müslüman olduğuna dair tek emare nüfus cüzdanında yazan "İslam" ibaresi diye, yapılan ahlaksızlığı İQ'su beş buçuk olan tipler suçu sanki tüm müslümanlar işlemiş gibi yaygara koparıyor. Ateizmin neredeyse şeyhi ilan edilecek olan Dawkins bir açıklamasında "pedofilinin kınanacak suçlar arasında olmadığını, cinayet gibi suçlar ile kıyaslamamaması gerektiğini" iddia ediyor. Lawrence Krauss, çıktığı bir canlı yayında aynen şu cümleyi kurmuştu: "çocuk yapılmadığı müddetçe aile fertleri içerisinde gerçekleşen cinsel ilişkinin sakıncası yoktur". (Yani ensest) Şimdi çıkıp biz de "ateistler ahlaksızdır" diyelim mi? Uzatmamak adına örnekleri uzatmayacağım. Yoksa pedofili ve ensestin yasal olması için mücadele eden ateist derneklerden, bu ateist derneklere destek veren ünlülerden, "medeniyet öğrenin hayvanlar" diye gözümüze sokulan Almanya'da yılda 20.000'e yakın çocuğun tecavüze uğradığından falanda bahsetmek isterdim. "Ateistlerin hepsi pedofildir" demek adına yazmadım ben bunları. Zaten desem onlardan bir farkım olmazdı. Ensar vakfı üzerinden hala yıllardır siyaset üreten, sanki bir vakıfta bir ahlaksız sapıklık yaptı diye tüm müslümanlar da ahlaksızmış gibi gündem yapan ikiyüzlü ateistlere cevap niteliği olsun diye
Din
F. Abdullayev isimli okura yanıt verildi
F. Abdullayev
Kim sövmüş
Reklam