fidan

fidan
@fidancftc
Hiçbir yere taşmıyorum, kendime sızıyorum yalnız.

fidan

, bir kitap okudu
8/10
·54 syf.·
Beğendi
·
6 saatte okudu
·
2018 52. kitabı
Stefan Zweig
7.4/10 · 4.211 okunma
Reklam
Şişeden Çıkan Mektup
Bir anlık ömrü kalanın gizleyecek bir şeyi yoktur.
Sayfa 46 - Epsilon Yayınları, Basım:2010·Kitabı okudu
Edebiyat
Hâlâ yatağın içinde oturmuş dinliyordu: benim geceler boyunca yaptığım gibi duvardaki ölüm gözcülerine kulak dikiyordu
Sayfa 9 - Epsilon Yayınları, Basım:2010·Kitabı okudu
Edebiyat
10/10
·144 syf.··
Beğendi
·
2018 51. kitabı
·
6 günde okudu
·
Okunma: 31 Ağustos 2018 23:12
Ah Dilberim ah... Küçüklükten beri bu yanan kalbin, bu esaretin, bu burukluğun bitmedi. Sonuna kadar seni takip ettiler, bırakmadılar o masum kalbini. Üç aylık bir umut ışığınıda söndürdü bu esaret! Ne güzel diyor sevgilin; "Bir kalp sevmek için mutlak servete, asalete mi muhtaçtır? Bence en gerçek ikbal, ruhun göründüğü iki güzel göz, en büyük servet kalbin hissini gösteren gül renginde dudaklardan akseden tebessümdür. Güzellikten büyük asalet, kalp temizliğinden büyük servet mi olur?". Güzelliğinde, kalp temizliğinde beş para etmedi insanların gözünde. NE ZOR BİR ŞEY KÖLE OLMAK. Bundandır ki hep bu burukluğun. Ben senin için ağladım Dilberim, sen rahat uyu.
Edebiyat
SergüzeştSamipaşazade Sezai · Ren Kitap · 202056,5bin okunma

fidan

, bir kitap okudu
10/10
·144 syf.··
Beğendi
·
6 günde okudu
·
Okunma: 31 Ağustos 2018 23:12
·
2018 51. kitabı
Samipaşazade Sezai
7.5/10 · 56,5bin okunma
Reklam