dodo

dodo
@fillercaprazgider
nosce te ipsum
çiçekler bir şölen yasamda, renklerin en büyük orkestrası dursuz duraksız çalar her insanda sevinci,aldanıyı,ölümü ve yası
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
çiçekler hicbir şeyin kalıcı olmadıgını öğretir bize; ne güzellikleri kalıcıdır ne de solgunlukları. çünkü,sonradan yeni tohumlar verirler.mutluyken de mutsuzken de hatırla bunu.her sey gecip gider,yaşlanır, ölür ve yeniden dogar.
bütün bu duygular uzak bir geçmişe aitti; ta başından beri benimleydiler.uzun zaman önce tatmıs,fakat zamanla unutmustum onları.gene de yaşamımdan daha gerilere, dogdugum günden öncesine gidiyor gibiydiler; artık ben olmayan bir kadının bedeninde,artık bana ait olmayan bir organda bulunan eski bir yaradan gelen duygular gibi.
ama ne anlamı var ki bir tabutun üstündeki çiçeklerin