Fidan

Fidan
@flankest
HAYAT !
Peki hayatı önemsemeyeceksek, neyi önemseyeceğiz? Hayat yüce Tanrı'nın asla iki kere bağışlamadığı tek nimettir.
Sayfa 86·Kitabı okuyor
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
İyi bir insan mıyız gerçekten?
Ömrünce yaptığı tek iyiliğin sebebi sadece kibir miydi yani? Ya da yeni bir heyecan arayışı mıydı? Ya da olduğumuzdan daha iyi bir insanmışız gibi davranmamıza sebep olan o rol yapma isteği miydi? Belki de hepsi.
Sayfa 256·Kitabı okudu
Gülleri ve bülbülleri göremeyip gün boyu evinde oturan adam Dünyanın kendisini hiç görebilir mi ?
Sayfa 21·Kitabı okudu
Dipnottan
...hiçbir şey zamanında bir ölümden daha değerli değildir.
Sayfa 47·Kitabı okudu
...çünkü sadece okuma ve bilme yoluyla zihin "en görgülü hali"ne kavuşur.
Sayfa 52·Kitabı okudu
Düşünce