"Acaba iyi bir şey olacak mı? Hayır, dedim kendime. İyi şeyler birdenbire olur; bu kadar bekletmez insanı. Sürüncemede kalan heyecanlardan ancak kötü şeyler çıkar"
O anda söylemek istediğim,hatta dünyada söylenmesi daha önemli ,daha gerekli başka bir şey yokmuş sandığım,bir yığın sözüm vardı.Hiçbirini söyleyemedim.
Hayatımızın bir haritası varsa şayet, yollarda değil, yol ayrımlarında çizilmekte. İki şey arasında tercih yaptığımız o kısa, kısacık anlarda. Göz açıp kapayana kadar değişir kaderimiz, tek bir kararla.
Ustam ve Ben, Elif Şafak (Sayfa 80)