Ben yalnızlığın ta kendisiyim.Niçin benden korkuyorsun? dedi.Senden korkmuyorum dedim.
…
Fırtınanın gürültüsüne benzer bir sesle kahkaha atarak güldü.Sonra:Sen ödleğin tekisin:Benden korkuyorsun,benden korkmaktan dahi korkuyorsun,bu yüzden korkun iki kat artıyor.Ancak sen,örümcek ağından bile zayıf bir aldatmaca ardına sığınarak korkunu benden saklamaya çalışıyor,beni hem güldürüyor hem de kızdırıyorsun , dedi.