Ciileekkk

Ciileekkk
anitsayac.com #116329333 #145338150 ִֶָજ⁀➴ C'est l'heure ࿐
QNB eSolutions
Radyo,Televizyon ve Sinema
İzmir
İzmir, 20 Temmuz
203 kütüphaneci puanı
3001 okur puanı
Aralık 2019 tarihinde katıldı
7/10
·528 syf.··
2026 23. kitabı
·
4 günde okudu
·
Okunma: 04 Mart 2026 23:09
Hikâye gerçekten çok sürükleyici. Sürekli bir merak duygusu var; bir şeyler olacak hissi hiç kaybolmuyor. Olayları farklı karakterlerin gözünden okumak, zaman içinde ileri geri gitmek gibi anlatım teknikleri de bence çok iyi kullanılmış. Karakter sayısı fazla ama buna rağmen hikâye kopmuyor. Yazarın kalemini gerçekten çok beğendim. Anlatım dili güçlü, hayal gücü de oldukça etkileyici. Hikâyeyi kurma biçiminde ciddi bir zeka olduğunu hissediyorsunuz. Ama benim için asıl sorun finaldi. Kitap boyunca bu kadar yüksek tempoyla ilerleyen bir hikâyenin sonunun bu kadar basit bağlanması beni biraz hayal kırıklığına uğrattı. Sanki bütün o gerilim ve merak bir anda bırakılmış gibi hissettirdi. Daha güçlü, daha doyurucu bir final beklerdim.
Ormanın TanrısıLiz Moore · Kairos Kitap · 2025104 okunma
Tunahan Alaftekin isimli okura yanıt verildi
Ciileekkk
Hayır hiç alakası yok
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
3/10
·432 syf.··
2026 3. kitabı
·
5 günde okudu
·
Okunma: 28 Ocak 2026 01:10
16 yaşın üstünde birinin bu kitabı sevebileceğini sanmıyorum. İkizler arasında geçişlerde kayboldum hep. Kimi okuyorum anlayamadım o yüzden kitaba bağlanamadım. Çok fazla başrol var. Okuduğum en abartılmış kitaplardan biriydi. Karakter derinliği sıfır. Hayalkırıklığından başka birşey değil, devamını okumam keşke bunu da okumamış olsaydım. Aylarca zodyak akademi serisi çıkacak diye yapılan yaygaranın sonucu rezalet. İki yazar da kafasına göre bişeyler yazmış. Ortada 5 tane adam var kim kiminle belli değil. Kadın karakterler çok güçsüz. Gelip seni ısırıyor bişey yapamam diye bekliyorsun, 4 element kontrol ediyormuşsun yanlışlıkla itemiyor musun ya? Hele o son cinsiyet değişim sahnesi neydi öyle? Ciddiyetsiz ve yılışık varisler. Varis kelimesinin karizmasını bile haketmiyorlar.
UyanışSusanne Valenti · Olimpos Yayınları · 2025368 okunma
Ciileekkk
Ben hayatımda ilk defa bir kitabı yarım bıraktım. Böyle bir rezillik olamaz ya gerçekten
9/10
·232 syf.··
2026 7. kitabı
·
3 günde okudu
·
Okunma: 13 Ocak 2026 10:28
Kalbime ağır gelen ama bırakamadığım bir kitaptı. Birbirinden hüzünlü hikâyeler var ve bazıları gerçekten insanın içini parçalıyor. Okurken defalarca ağladım. Dram okumayı çok sevmem ama Nermin Yıldırım’ın kalemine ayrı bir zaafım var. Daha önce okuduğum Ev, hayatımda bazı şeyleri sorgulamama ve yön değiştirmeme sebep olmuştu. Bu kitap ise daha sessiz ama çok daha yaralayıcıydı. Kısa hikâyeler olmasına rağmen etkisi uzun sürüyor. Bitince hemen geçip gidemiyorsunuz. Hüzünlü, derin ve çok gerçek. Nermin Yıldırım’ı sevenlerin mutlaka okuması gereken bir kitap.
Bavula SığmayanNermin Yıldırım · Hep Kitap · 20225,5bin okunma
Ciileekkk isimli okura yanıt verildi
Ciileekkk
@ucyaprakliyoncaa Evetttr okuyalımmmmmm
9/10
·232 syf.··
2026 7. kitabı
·
3 günde okudu
·
Okunma: 13 Ocak 2026 10:28
Kalbime ağır gelen ama bırakamadığım bir kitaptı. Birbirinden hüzünlü hikâyeler var ve bazıları gerçekten insanın içini parçalıyor. Okurken defalarca ağladım. Dram okumayı çok sevmem ama Nermin Yıldırım’ın kalemine ayrı bir zaafım var. Daha önce okuduğum Ev, hayatımda bazı şeyleri sorgulamama ve yön değiştirmeme sebep olmuştu. Bu kitap ise daha sessiz ama çok daha yaralayıcıydı. Kısa hikâyeler olmasına rağmen etkisi uzun sürüyor. Bitince hemen geçip gidemiyorsunuz. Hüzünlü, derin ve çok gerçek. Nermin Yıldırım’ı sevenlerin mutlaka okuması gereken bir kitap.
Bavula SığmayanNermin Yıldırım · Hep Kitap · 20225,5bin okunma
Ciileekkk
@ucyaprakliyoncaa Yazarla sayendee tanıştımmm iki kitabınıda sen almıştın banaaaa teşekkür ediyorum tekrar tekrar ve tekrarrrrr 💖