Okulda, bizden önceki dünyayı, gökyüzünde yaşayan melekleri, nazik ve şefkatli elleriyle yeryüzünü yöneten tanrıları öğrenmiştik. Bazıları bunların sadece hikâye olduğunu söylerdi ama ben buna inanmıyordum.
Tanrılar bizi hâlâ yönetiyordu. Yıldızlardan yeryüzüne inmişlerdi.
Ve artık nazik değillerdi.