İnsanların ölmelerinde hiçbir olağanüstülük yoktur; çünkü her insan doğar, yaşar ve ölür. Ne var ki, kimisi yaşar ölür, kimisi yaşadığını sanarak ölür, kimisi de yaşamadan ölür.
Geçmişte kalmış, unutulmuş olanlar, onun değil kendisinin de anlamakta zorlandığı ve şimdi dönüp baktığında hatırlayamadığı başka bir kadının suçuydu. Kefareti, geçen zamanla ödenmiş bir kabahat gerçekten cezalandırılmalı mıydı?