Aklıma İstanbul'da tanıdığım, hapisten yeni çıkmış bir seyyar köftecinin birbiri ile dalaşan taksicileri sakinleştirmek için söylediği o sihirli söz geldi.
"Herkesin kendine göre bir şeyi var"
Öyle bir laftı ki kimse hayır diyemezdi.
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Zaten hep böyledir. Bir ülkenin vatandaşı başka bir ülkede kendi vatanına daha çok yaklaşır. Önceleri doğduğu topraklarda sahip olmadığı yöresel özellikleri başka yerlerde daha çok benimser. Türk Almanya'da daha çok Türk'tür.