seyma

@fyodorya·
·
sabitlendi
Yaşamak, tabiatın en küçük kımıldanışlarını sezerek, hayatın sarsılmaz bir mantık ile akıp gidişini seyrederek yaşamak; herkesten daha çok, daha kuvvetli yaşadığını, bir âna bir ömür kadar çok hayat doldurduğunu bilerek yaşamak… Ve bilhassa bütün bunları anlatacak bir insanın mevcut olduğunu düşünerek, onu bekleyerek yaşamak…
Sayfa 83·Kitabı okudu
Alıntı
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Tanrı’nın geleceği insanın gözlerinin önüne sermeye tenezzül ettiği güne kadar tüm insani bilgeliğin șu iki sözcükle ifade edileceğini asla unutmayın: beklemek ve umut etmek! Dostunuz, Edmond Dantès
Sayfa 764 - II. Cilt·Kitabı okudu
Alıntı
Bu dünyada ne mutluluk ne bahtsızlık vardır, sadece bir durum diğeriyle kıyaslanır, hepsi bu. Maximilien, yaşamanın ne kadar güzel olduğunu görmek için ölmeyi arzu etmeyi bilmek gerekir.
Sayfa 764 - II. Cilt·Kitabı okudu
Alıntı

seyma

, bir kitabı okumaya başladı
Sabahattin Ali
7.8/10 · 69,8bin okunma

seyma

, bir kitap okudu
Puan vermedi·165 syf.·
5 günde okudu
·
2026 64. kitabı
Lev Tolstoy
7.7/10 · 18,5bin okunma