Gizemsi
Takip Et
Gizemsi
@fztgizz
Sıkı Okur
Kim miyim?Var olmaya çalışan bir yokluk.
fizyoterapist
Hacettepe Üniversitesi
Bilecik
Adana, 24 Şubat 1994
249 okur puanı
Haziran 2021 tarihinde katıldı
2026 okuma hedefi: 2/20
169
Kitap
253
Takip edilen
900
Takipçi
22
İnceleme
654
Alıntı
72
İleti
Kitapları
Duvar
Tekrar Paylaşımlar
Yorumlar
Gizemsi
@fztgizz
·
“Yeryüzünde kırgın bir çocuk olmayana dek yazacağım.”
Kitabı okudu
Alıntı
İyi Aile Yoktur
Nihan Kaya
zahra isimli okura yanıt verildi
Gizemsi
İnanın herkesin keşkesi var. Ve ne kadar iyi bir ebeveyn olmaya çalışırsanız çalışın sizin de çocuğunuzun keşkesi olacak. Siz size yapılan hataları yapmayacaksınız belki ama henüz bilmediğiniz hataları yapacaksınız 🙂
bkmkitapcom
@bkmkitap
·
Reklam
Tatil planı hazırsa sıra okuma listenizde!
Bu yaz yanınızdan ayırmak istemeyeceğiniz kitapları sizin için bir araya getirdik. 💬 Siz olsanız bu listeden hangisiyle başlardınız?
Gizemsi
@fztgizz
·
“Toprak seni sarmak için, böcekler seni öpmek için bekliyor.”
Kitabı okudu
Alıntı
Aşka Dair Nesirler
Ümit Yaşar Oğuzcan
Gizemsi
Ölümün, hastalığın, haksızlığın, çirkinliğin olduğu bu dünyada sınav olduğunu bilmek ve bu imgelerin olduğu yerde mutlu olmaya çalışmak…
Gizemsi
@fztgizz
·
“Kolay elde edilmiş bir saadet mi, yoksa insanı yücelten ıstırap mı daha iyidir?”
Kitabı okudu
Edebiyat
Yeraltından Notlar
Fyodor Dostoyevski
Semih Oktay isimli okura yanıt verildi
Gizemsi
Semih Oktay
Ben teşekkür ederim, yorumunuzla zenginlik kattınız.
Takip Önerileri
Gizemsi
@fztgizz
·
“Kolay elde edilmiş bir saadet mi, yoksa insanı yücelten ıstırap mı daha iyidir?”
Kitabı okudu
Edebiyat
Yeraltından Notlar
Fyodor Dostoyevski
Semih Oktay isimli okura yanıt verildi
Gizemsi
Bilgisever
Çok güzel ifade ettiniz.Yorumunuz için teşekkür ederim.
Gizemsi
@fztgizz
·
“Kolay elde edilmiş bir saadet mi, yoksa insanı yücelten ıstırap mı daha iyidir?”
Kitabı okudu
Edebiyat
Yeraltından Notlar
Fyodor Dostoyevski
Semih Oktay isimli okura yanıt verildi
Gizemsi
Başına hiç kötü olay gelmemesi elini nereye atsa bol para getirmesi gerçekten takdire şayan fakat şunu sormak lazım, bunlar saadet getirir mi?Hayatta istediğin şeylere kolaylıkla ulaşman, başına çok da kötü şeylerin gelmemesi…Farklı bir sınavda sınanıyor olabilir misin? Öyle olmasaydı zenginlerin sürekli tatminsizlikleri yüzünden psikolojik destek almamaları gerekirdi. Çok ince bir çizgi naçizane fikrim.Hepimiz kolay bir hayat yaşamak istiyoruz.Belki de o uzaktan bakıp imrendiğimiz hayatlarda bizden daha zor bir sınav veriliyor.
İleri