süt ve bal.

süt ve bal.
@galibabenceren
varlığıma ithafen.
seni seviyorum çünkü tüm evren sana ulasmam için iş birliği yaptı.
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
deliliğim devam etsin istiyorum, kendi isteklerime göre yasayayım hayatımı fena mı?
'bir insana dengesini kaybettirip sonra da normal davranmasını bekleyemezsiniz'
'öte yandan artık insanlara da katlanamıyorum, çünkü bütün gün gülüyorlar..neyse işte bilmiyor ve de zaten yabancıları ne ilgilendirir ki bu?'
Edebiyat